Za każdą cenę .

Za każdą cenę .

Jakieś dwa tygodnie temu robiąc porządki w laptopie i na dysku zewnętrznym postanowiłam całą muzykę którą przez lata zbierałam , przegrać na kartę micro i wrzucić w odtwarzacz mp3 . Muzykę miałam uporządkowaną bo podzieloną na polską , zagraniczną , instrumentalną , elektroniczną  i poważną . Oczywiście była także posegregowana w/g wykonawców . Kiedy wrzuciłam ją w moją mp3 irytowało mnie właśnie to moje uporządkowanie .

Kiedy chciałam posłuchać różnorodnej muzy niestety byłam skazana na wysłuchanie ciągu piosenek jednego wykonawcy lub zespołu. Wszystko to wynika z bardzo prostego urządzenia ,  które nie posiada opcji wyboru losowego. Wyjęłam więc kartę z mp3 i włożyłam do telefonu . Ponieważ mój smartfonowy odtwarzacz posiada tę funkcję (chyba jak każdy ) , teraz jadąc do pracy lub z niej wracając słucham muzycznego koktajlu 😉 . Powiem Wam , że mam dosyć rozległy gust muzyczny , bo poza nieśmiertelną muzyką instrumentalną i poważną , dużo słucham muzyki z nurtu nazwijmy to rozrywkowego  . Jednak muszę przyznać , że najbardziej podobają mi się utwory muzyczne w wykonaniu dawnych wykonawców. Uwielbiam Czerwone Gitary , Annę Jantar , Irenę Jarocką , Krzysztofa Krawczyka , Piotra Szczepanika , Waldemara Koconia czy Izabelę Trojanowską.  Nie pogardzę też starym Bajmem  , Budką Suflera ,  Prefectem , Lombardem , Kombi  i innymi polskimi zespołami mojej młodości. Chyba nigdy nie znudzi mi się Abba , Modern Talking , Chris Norman , Alphaville , Joe Dasin , Al Bano i Romina Power , a także niektóre utwory Michaela Jacksona czy Madonny .

Nie posądzajcie mnie jednak o archaizm muzyczny bo oprócz „staroci” dużo słucham współczesnej muzy . Nie ukrywam jednak , że słuchanie starszych utworów to dla mnie jakby małe przeniesienie do dawnych , wspaniałych , młodych lat . I jakby to powiedziała moja Mała , to muzyka której słuchałaś kiedy po polach hasały dinozaury .

No cóż , wredotę to moje dziecko pewno wyssało z mlekiem od jakiejś wściekłej krowy 😉 .

Fakt , dla niej czasy mojej młodości to nieznana epoka o której jeszcze nie napisano w książkach 😀 .

W zakładce „Moje nutki” przedstawiam Wam więc moje ulubione kawałki.

Dziś będzie Andrzej Rybiński z przepiękną piosenką  „ Za każda cenę ” .

Zmieniłam jednak trochę formułę zakładki .

 Aby podczas słuchania Wam się nie nudziło , pod śpiewającym Andrzejem Rybińskim zapraszam do obejrzenia zdjęć które zrobiłam latem głównie na działce choć nie tylko.

Prezentacja będzie miała formę pokazu slajdów i przypomni nam miniony letni czas .

Ciekawa jestem czy ten pomysł się Wam spodoba.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Pozdrawiam Ruda

8 thoughts on “Za każdą cenę .

  1. Na ta wściekłą krowę to przypadkiem nie patrzysz w lustrze?😀
    A jeśli chodzi o gusta muzyczne to się nie wypowiadam. Od czasu gdy śpiewałem pod Grunwaldem Bogurodzicę to jakoś nic mi w ucho nie wpada, ano tak…. odrabali oba krzyżacy 😄

    Polubione przez 1 osoba

    • Spokojnie. Moja mała wredota nie bardzo wiedziała co ma z matczynym cyckiem począć i wolała flaszkę od pierwszych swoich dni 😀 . Tak więc wściekła krowa to nie ja 😀
      A co do słuchu to współczuję. Może jakaś rekonstrukcja uszu ? 😉

      Polubienie

  2. Kiedyś miałem ten sam problem z katalogowaniem muzyki. Szybko się z tego wyleczyłem.
    Przeczytałem listę Twoich ulubionych wykonawców i… tak jak Cię lubię, tak pewnie przy takiej muzyce mógłbym się z Tobą pokłócić 😉 Też jestem dinozaurem, ale mam zupełnie inne gusta. Na szczęście o gustach się nie dyskutuje, tym bardziej jeśli komuś poprawiają nastrój.
    Miłego słuchania 😉

    Polubione przez 1 osoba

    • No to drogi Asmodeuszu nie patrzmy na nasze gusta muzyczne tylko lubmy się wirtualnie 😀 . Założę się że jakbyśmy tak usiedli naprzeciwko siebie i pogadali o swoich ulubionych rzeczach to pewno by wyrosły między nami różnice wielkości wieży Eiffela.

      Polubienie

  3. 🙂 Mamy podobny gust muzyczny, a mogę Ci się przyznać, że wszystkie dzwonki rozlegające się z mojego fona, to różne melodie Budki Suflera. 🙂 Niektórzy, gdy to słyszą, to patrzą na mnie dziwnie… 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

