A jednak warto.

Wczoraj przeżyłam nie lada zaskoczenie. 

Sprawdzałam pocztę , a tam mail od Grupy Przewodników po Polsce którzy zwrócili się do mnie z prośbą o możliwość udostępnienia jednego z moich zdjęć które umieściłam na swoim blogu – konkretnie zdjęcia pomnika Papieża Jana Pawła II z mojego postu o pomnikach w Łodzi ( pomniki sławnych ludzi )

Zrobiło mi się dziwnie cieplutko na sercu. 

A więc jednak warto coś fajnego pokazać co będzie służyło nie tylko mnie ale i innym 🙂 .

Zapraszam też na :

FOTOBLOG – Lepsza strona życia – W jesiennych barwach .

                          Lepsza strona życia – Kocie życie .

Lepsza strona życia – Wszystkie kolory tęczy .

Pozdrawiam Ruda

 

10 komentarzy do “A jednak warto.

  1. No widzisz nigdy nie wiemy co po wyciągnięciu z szafy przyda się innym 😉 Gratuluję …. może znajdziesz jeszcze jakieś perełki narodowe wśród swoich perełek i dzięki temu Twój blog znajdzie sie na jakiejś ważnej stronie. Powodzenia w tworzeniu 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz